niedziela, 25 września 2011

Musisz wierzyć...

Dziś po raz pierwszy sama robię post na naszym (wspólnym z siostrą) blogu , więc podczas jego wstawiania zawitał u mnie lekki stresik. Dziś zdjęcia są autorstwa mojej mamy, z początku bałam się czy wyjdą ładne. Jednak po obejrzeniu nie miałam wątpliwości. Są piękne! Mam na sobie długo wyczekiwane szpilki z ASOS. Poprzedzam pytania buty są bardzo stabilne i wygodne.J


                                                               









Brakuje mi mojej siostry, ale mam nadzieję, że już w ten weekend się zobaczymy. Ciekawe co o tych zdjęciach będzie sądzić Agata. :*

3 komentarze:

  1. zdjęcia świetne, a buty? nie powiesz od kogo dostałaś? :)uwielbiam je.

    Agata.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia. ile ty masz lat ? ta młodsza ?i ty chodzisz normalnie w tych butach?czy tylko do zdjęc.:)?
    pozdrawam . Alicja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję,mam 14 lat,a tak to tylko na jakieś uroczystości, wypady do kina i oczywiscie na zdjecia. W sumie często je noszę. Lubię chodzić w takich butach ;) pozdrawiam :*
    Marta.

    OdpowiedzUsuń