środa, 8 sierpnia 2012

Żeglarska ulewa :)

          Żeglarskie paski znów powracają, a z nimi mój nowy outfit. Próbowałam dopasować  klimat stylizacji do klimatu otoczenia, stąd też zdjęcia nad wodą. Jak już pewnie zauważyliście kolejnym hitem sezonu są białe paznokcie. Moim zdaniem oba te trendy, świetnie się ze sobą komponują. Specjalnie dla atmosfery owego posta, pojechałyśmy rowerami (zaciągnęłam ze sobą Przyjaciółkę :p) nad jezioro. Pogoda była dość niepewna, jednak co to dla nas! Od razu po wyjeździe złapał nas pierwszy deszcz. :D W przerwie między kroplami deszczu pstrykałyśmy zdjęcia. Już obmyśliłyśmy świetny plan powrotny, przewidywał on szybką jazdę zanim zacznie znów padać, gdy na linii startowej moja Przyjaciółka zaliczyła glebę. Odpadła z wyścigu ,, Oby tylko sucho do domu" (pojechała samochodem). Do domu wróciłam cała przemoczona, ale z uśmiechem na twarzy, nowymi zdjęciami na bloga oraz z nową przygodą! :D










                                                                            DO ZOBACZENIA! :D

8 komentarzy:

  1. bardzo fajny , klasyczny zestaw :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja :)
    szczególnie buty i torebka

    zapraszam serdecznie na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. łoł! na rowerze w takim stroju? jestem pod wrazeniem

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna stylizacja <3 Te wszystkie niebieskie dodatki są takie słodkie <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń