poniedziałek, 10 października 2011

Londyńskie wspomnienia :)

          Patrząc z rezygnacją na naszą Polską pogodę zaczęłam oglądać zdjęcia z wakacyjnego Londynu. Dlatego dzisiejszy post będzie nieco inny. Mam nadzieję, że i Wam poprawi to humorek pogodowy! :D Pokażę Wam niektóre miejsca, które mnie zafascynowały albo po prostu podobające mi się zdjęcie ;) W dzisiejszym poście jest coś dla każdego: łasuchów, podróżników i dla ludzi interesujących się modą. Zakochałam się w Londynie i czuję, że tak zostanie do końca życia. Wrócę tam jeszcze wiele razy :D
                             
                                    





                                                                           Południk zero

 
Sukienka z cukru

                                                                        Harrods

                                                                   No to jedziemy... :)

Zdjęcia robione po kryjomu w Harrods









Muzeum figur woskowych (z przyjaciółką)

Mur przed wytwórnią płytową The Beatles











Dolce & Gabbana

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz