sobota, 5 listopada 2011

flesz style

            Flesz, nowa gazeta, zanim jej nie przeczytałam, czułam, że nie będzie ciekawa. Co najważniejsze będzie w niej mało mody ( jak zazwyczaj w gazetach). Okazało się, że jest moim bestsellerem. :) Spełnia moje wszystkie ,,gazetowe” oczekiwania. Ja uzależniłam się od flesza, a moja przyjaciółka od piosenki z jego reklamy ;)


         Dużo informacji na temat, co jest modne w tym sezonie oraz jakie fasony podkreślają nasze atuty, a jakie powodują np. optyczne skrócenie nóg.


     Co bardzo ważne we ,,Fleszu " często opisane są pokazy mody. Uważam to za wspaniały pomysł, ja nigdy nie miałam możliwości być na pokazie mody a dzięki temu wiem jakie są najnowsze trendy.


 Dostarcza nam również wiele informacji na temat stylu gwiazd.
 

,,Flesz" dostarcza również bestsellerów ze świata fryzur oraz makijażu.
                                                            

1 komentarz: